Welcome to PaperOffice document management system
PaperOffice logo

PaperOffice DMS:
Sistem za upravljanje dokumentima
Recite ZBOGOM papirnom haosu,
dobrodošli u digitalnu kancelariju:

Potpuno rešenje:
Arhiviranje i upravljanje dokumentima
sa AI-baziranim automatskim prepoznavanjem

Najbolje na svetu OCR rešenje za prepoznavanje teksta,
pretraga ključnih reči u realnom vremenu i
SQL-bazirano čuvanje podataka otporno na promene:
pronaći će svaki zatraženi dokument u par sekundi vremena

Vrhunsko rešenje za upravljanje dokumentima za vaš uspeh

Šta je PaperOffice

PaperOffice nudi sve što vam je potrebno za vašu kancelariju bez papira. Upravljajte svojim dokumentima na jedinstven način i pristupite svim vrstama informacija brzinom munje. Sve je dostupno svuda i vaši podaci ostaju bezbedno šifrovani u vašem PaperOffice-u.

Najbolji program

PaperOffice preuzima sve vrste datoteka/skenova na brojne načine (mail, Office, monitoring) u fascikle, kreira preglede, vrši prepoznavanje teksta i čuva sve šifrovano u centralnoj bazi podataka direktno na vašem računaru.

Potpuno usklađen sa GDPR-om

PaperOffice ima skladište dokumenata u skladu sa svim evropskim zakonima i smernicama za prikupljanje, čuvanje i obezbeđivanje dokumenata.

AI-bazirano automatsko arhiviranje

PaperOffice prepoznaje sve dodate dokumente na osnovu veštačke inteligencije, učitava ih na osnovu vizuelnih karakteristika i ključnih reči i potpuno ih automatski snima/čuva na osnovu očitanih podataka.

Pronađite sve u trenu

Jasan prikaz rezultata pretrage sa slikama za pregled, najvažnijim informacijama i direktnim prikazom odlomaka teksta dokumenta nudi najbolju pretragu dokumenata ikada.

Work smarter with PaperOffice

ZA VAŠ USPEH.

Digitalno upravljanje vašim dokumentima, na bezbedan, brz i skalabilan način po potrebi. Uverite se sada u prednosti našeg DMS-a, jednostavno preuzmite i isprobajte.

Zašto izabrati PaperOffice?

Nećete naći ništa slično na tržištu. Iskoristite naše iskustvo i poverenje u sistem za upravljanje dokumentima PaperOffice: digitalizacija papirnih dokumenata, arhiviranje e-pošte zaštićeno od revizije, dodatna napredna pretraga i upravljanje dokumentima – sve je integrisano u PaperOffice i na taj način omogućava savršenu konverziju u kancelariju bez papira.

Svi dokumenti u centralizovanoj bazi podataka

Svi dokumenti i informacije su šifrovani u centralnoj MySQL bazi podataka lokalno ili, na primer, uskladišteni direktno na vašem NAS uređaju, koji PaperOffice automatski konfiguriše.

No cloud

Nije u oblaku i ne zahteva internet vezu

Besprekorna zaštita podataka: PaperOffice je lokalno instalirana aplikacija, a ne rešenje u oblaku i ne zahteva internet vezu.

Sve vrste dokumenata

uvoz putem skenera / mobilnog telefona / tableta, virtuelnog štampača i integracija sa Windows-om

Prema poreskoj upravi

PaperOffice omogućava kontrolu verzija otpornu na promene i revizije, usklađeno sa zahtevima poreske kancelarije za elektronsko podnošenje

Volimo ono što radimo

PO ISKUSTVU.

Uvedite red u upravljanje dokumentima i smanjite administrativne troškove pomoću našeg softvera, garantujemo da ćete biti impresionirani.

Impresivne mogućnosti

PaperOffice ima mnogo opsežnih funkcija koje će vam pomoći da digitalizujete svoje radne procese. Ove funkcije, koje su standardno integrisane, ne samo da stvaraju idealnu infrastrukturu za vaše poslovne procese, već i osiguravaju veću efikasnost na dnevnoj bazi.

Automatsko arhiviranje dokumenata uz pomoć PIA (PaperOffice Inteligentno Arhiviranje)

Zahvaljujući PIA šablonima dokumenata i maski za skladištenje, vaši dokumenti se mogu automatski prepoznati i snimiti.

NAS

NAS povezivanje (Synology i QNAP)

Zbog arhitekture PaperOffice-a, kombinacija sa NAS-om je savršeno konačno rešenje za kompletno upravljanje dokumentima u digitalnoj kancelariji.

NAS

Dodeljivanje i upravljanje tokom rada zahvaljujući kontroli toka posla

Kompletno upravljanje tokom rada sa automatskim dodeljivanjem, crveno-zelenim upitom, procesom i odobrenjem, kao i upravljanjem eskalacijom. Uključene su automatske radnje kao što su dodeljivanje statusnih unosa, povratne informacije putem e-pošte tokom obrade i informacije o beleškama.

Centralna administracija korisnika

Administracija korisnika nudi brojne funkcije za administraciju složenih korisničkih struktura unutar vaše mreže sa različitim pravima, kao i dodeljivanje nivoa pristupa.

Upravljanje kontaktima i adresama

Sa integrisanom mrežnom adresom i upravljanjem kontaktima, možete povezati dokumente sa svojim kontaktima.

Digitalizacija poslovnih procesa

Optimizacija za unos dokumenata. PaperOffice nije samo jedan od najmoćnijih DMS-a koji prihvata sve vrste dokumenata, već je i posebno optimizovan za snimanje dokumenata.

Functions
Functions

PaperOffice je jedini i ekskluzivni sistem za upravljanje dokumentima na svetu ovlašćen za sve QNAP NAS uređaje.

QNAP Logo

Sa više od 6 miliona uređaja, QNAP je jedan od najvećih proizvođača NAS hardvera na svetu. PaperOffice radi sa najpopularnijim NAS uređajima, uključujući proizvođača QNAP

  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image
  • Galery Image