PaperOffice DMS:
Sistem za upravljanje dokumentima
Recite ZBOGOM papirnom haosu,
dobrodošli u digitalnu kancelariju:
Potpuno rešenje:
Arhiviranje i upravljanje dokumentima
sa AI-baziranim automatskim prepoznavanjem
Najbolje na svetu OCR rešenje za prepoznavanje teksta,
pretraga ključnih reči u realnom vremenu i
SQL-bazirano čuvanje podataka otporno na promene:
pronaći će svaki zatraženi dokument u par sekundi vremena
Vrhunsko rešenje za upravljanje dokumentima za vaš uspeh
Šta je PaperOffice
PaperOffice nudi sve što vam je potrebno za vašu kancelariju bez papira. Upravljajte svojim dokumentima na jedinstven način i pristupite svim vrstama informacija brzinom munje. Sve je dostupno svuda i vaši podaci ostaju bezbedno šifrovani u vašem PaperOffice-u.
Work smarter with PaperOffice
ZA VAŠ USPEH.
Digitalno upravljanje vašim dokumentima, na bezbedan, brz i skalabilan način po potrebi. Uverite se sada u prednosti našeg DMS-a, jednostavno preuzmite i isprobajte.
Zašto izabrati PaperOffice?
Nećete naći ništa slično na tržištu. Iskoristite naše iskustvo i poverenje u sistem za upravljanje dokumentima PaperOffice: digitalizacija papirnih dokumenata, arhiviranje e-pošte zaštićeno od revizije, dodatna napredna pretraga i upravljanje dokumentima – sve je integrisano u PaperOffice i na taj način omogućava savršenu konverziju u kancelariju bez papira.
Volimo ono što radimo
PO ISKUSTVU.
Uvedite red u upravljanje dokumentima i smanjite administrativne troškove pomoću našeg softvera, garantujemo da ćete biti impresionirani.
Impresivne mogućnosti
PaperOffice ima mnogo opsežnih funkcija koje će vam pomoći da digitalizujete svoje radne procese. Ove funkcije, koje su standardno integrisane, ne samo da stvaraju idealnu infrastrukturu za vaše poslovne procese, već i osiguravaju veću efikasnost na dnevnoj bazi.